Els d’infantil anem a teatre!
30/11/25Divendres, les quatre classes d’infantil vam anar a Sallent, a veure l’obra de teatre “Cosint cançons“.
Un espectacle que fusiona la dansa i la cançó d’arrel tradicional des d’una perspectiva innovadora i contemporània. Un proposta delicada i íntima en la qual dos ballarins dialoguen amb… Llegeix més»


Comentaris recents