El Dia Internacional de les Dones o Dia de la Dona Treballadora se celebra el 8 de març de cada any i està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (l’ONU).
El 1972 l’Assemblea General de les Nacions Unides va declarar que el 1975 seria l’Any… Llegeix més»
Amb motiu del 8-M, els alumnes de 6è han participat en un projecte educatiu per explorar els carrers del Vendrell que tenen noms de dona. Durant el projecte, l’alumnat ha utilitzat l’eina de Google My Maps per situar aquests carrers, i ha investigat sobre la història que hi… Llegeix més»
Avui en dia existeixen més de 2500 gèneres de música diferents, per a poder gestionar aquesta massiva presència del so i la música en el nostre entorn social, cal poder reflexionar, de manera crítica, sobre la realitat sonora del nostre món. Aquesta setmana comencem un… Llegeix més»
We emphasize the importance of children practicing speaking and pronunciation of small structures in English. In this way, they become familiar with the words as part of their routine.
https://agora.xtec.cat/ieangeldetobies/wp-content/uploads/usu1448/2023/03/IMG_0683.mp4
L’alumnat d’Educació Infantil estem treballant el concepte d’agut i greu. En primer lloc, ho hem fet d’una forma molt intuïtiva a través de la veu i el moviment corporal. Posteriorment, hem fet la discriminació auditiva de sons del nostre entorn quotidià. Finalment, hem classificat instruments… Llegeix més»
Avui els alumnes de sisè B han començat a fer les presentacions dels treballs de medi social. El treball consistia a elaborar una guia de viatge del país que cada alumne hagi escollit. Per fer-ho han utilitzat els Chromebooks per fer la cerca d’informació, posteriorment… Llegeix més»
L’alumnat de primer curs d’Educació Primària s’està iniciant en el reconeixement dels sons de l’escala musical. I quina millor manera de fer-ho que a través del joc i el moviment.
En primer lloc, hem imaginat que el nostre cos era el pentagrama per tal de situar… Llegeix més»
Aquest segon trimestre els alumnes de 2n B col·laboren amb la ràdio recitant la dita del mes. Els alumnes més grans, en aquest cas de 6è, enregistren als alumnes convidats que assisteixen per parelles o individualment. Podeu trobar els diferents pòdcasts a la pàgina web del… Llegeix més»
El salt de longitud és una disciplina de l’atletisme que engloba velocitat, força i tècnica per arribar el més lluny possible. En les sessions de salt estem aprenent a fer les quatre fases correctament així com el control del salt perquè sigui correcte i la… Llegeix més»
Fa unes setmanes que començàrem una lliga entre classes, on es puntua el comportament i la neteja. A 3r d’ESO B som conscients de la importància de mantenir l’aula neta, i per això, estem fent torns setmanals per tal de repartir-nos la tasca i tenir… Llegeix més»
Després de la Rua de Carnaval i tocar la batucada, vàrem estar junts a l’aula fent una partida al Dòmino. El dòmino és un joc de taula en què es juguen amb unes fitxes, anomenades també rajoles, en podeu trobar moltes variants de dòminos, però… Llegeix més»
L’alumnat de 2n d’ESO de l’optativa de comunicació està preparant una història sonora, és a dir, explicaran uns fets només amb sons. Després d’unes primeres setmanes treballant la ràdio des de la teoria, aquesta serà una activitat amb què podran aproximar-se a la gravació i… Llegeix més»
Els nens i nenes d’ I5 ens hem trobat amb un fet misteriós. Algú ha vingut ràpid a la classe i ens ha deixat un munt de contes de l’espai i menjar espacial. Hem preguntat a la Marta, la conserge de l’escola, a veure si havia vist entrar algú… Llegeix més»
L’alumnat de l’optativa de 2n d’ESO està recreant el seu entorn de l’institut, per fer-ho, han de comptar quants elements exteriors tenen fora de l’edifici i construir-los. S’hauran d’ingeniar la manera de fer el seu pati, els arbres, bancs, fanals… amb els materials més adequats i el… Llegeix més»
Les nenes i nens de 2nA de primària hem iniciat el projecte de l’hort escolar. Ens hem decidit a dinamitzar un petit espai de conreu que ens farà descobrir conceptes com: respecte vers el medi, agricultura i alimentació saludable.
Ens iniciem utilitzant una eina digital com és Liveworksheets per analitzar com és una planta,… Llegeix més»
In our sixth grade class, we worked on the recipe. Moreover, we have decided to prepare a party for the Unicorn King, so we have planned different dishes for his menu.
The methodology that has been carried out is the following:
– First, we have worked on… Llegeix més»
La setmana passada va venir a l’escola el Rei Carnestoltes i ens va dir que, cada dia de la setmana, havíem de seguir unes ordres per així poder celebrar la festa del Carnaval!! Per aquest motiu, el dilluns vam venir a l’escola EN MODE CONFERÈNCIA!!… Llegeix més»
A l’aula d’acollida hem treballat les rutines diàries: ens despertem, ens llevem, esmorzem, ens rentem les dents… Utilitzant Playmobil hem representat situacions del nostre dia a dia i ens hem gravat explicant el que fem. D’aquesta manera hem treballat el vocabulari de les accions (llevar-se,… Llegeix més»
Segueix-nos!