Estem de carnaval

La setmana passada va venir a l’escola el Rei Carnestoltes i ens va dir que, cada dia de la setmana, havíem de seguir unes ordres per així poder celebrar la festa del Carnaval!! Per aquest motiu, el dilluns vam venir a l’escola EN MODE CONFERÈNCIA!! Tots els nens i nenes vam venir amb la part de baix del pijama i a dalt, una samarreta ben bonica!! El dimarts, vam venir com si anéssim a la PISCINA!! El dimecres, tots i totes engalanats i engalanades amb VESTITS TRADICIONALS i el dijous, amb UNA SABATA DE CADA COLOR!! I per acabar la setmana… el divendres vam celebrar la festa més divertida de l’any i tota l’escola vam sortir a fer una rua pel carrer! Les famílies ens hi vam acompanyar i vam gaudir molt ballant al ritme de les maraques! A més a més, els nens i nenes d’I3 ens vam disfressar de GIRAFES!!! Vam tenir molta sort de poder ballar amb el Carnestoltes!!

Ha estat una setmana molt divertida i hem gaudit molt venint de diferents maneres cada dia!!

Fins aviat Rei Carnestoltes!!!