Menjador escolar

L’equip de 7 i Tria, com a empresa que gestiona el Servei de Menjador, titular de la concessió administrativa atorgada per Consell Comarcal de Baix Penedès per a la Gestió del Servei Públic de Menjador Escolar per a diverses escoles de la comarca, (expedient administratiu REX 08083), volem donar-vos la benvinguda.

Pel bon funcionament del servei, us presentem la normativa:

• El preu del servei de menjador FIX serà de 6,20€/dia. Es consideren fixos els nens que utilitzen el servei tots els dies hàbils del mes i tinguin domiciliat el pagament.
  • Donades les dates d’inici de curs, els rebuts domiciliats dels usuaris fixos corresponents al mes de setembre es cobraran a final de mes.
  • El cobrament dels usuaris FIXOS es farà els primers dies de cada mes (del 3 al 15), mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA. En cas de retorn del rebut s’aplicarà un recàrrec en concepte de despeses bancàries. Els nens que tinguin 1 rebut impagat dins de les dates establertes i no es posin en contacte amb l’encarregat de la gestió no podran fer ús del menjador fins que abonin el deute.
  • Els nens d’educació infantil (P3, P4, P5) hauran de portar una bata per l’hora de dinar (caldrà portar-la dilluns i agafar-la divendres). Els nens d’aquest cicle no es rentaran les dents. Durant el primer trimestre, els nens de P3 tindran cada dia una nota informativa de la seva evolució.
  • Horari de gestió de menjador a l’escola:
    • 8.30h – 9h
    • Telèfon: 610.179.088
  •  El preu del servei de menjador EVENTUAL serà de 6,80€/dia. Els nens eventuals hauran d’avisar a la persona encarregada de la gestió del menjador el dia anterior, dins de l’horari de gestió establert. El cobrament dels usuaris EVENTUALS es farà mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA (a mes vençut) o a través del web (www.7itria.cat)
  • Els nens fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar el mateix dia a la persona encarregada de la gestió del menjador (dins l’horari establert), i se’ls retornarà l’import de 3,50€ (en concepte d’absentisme). En cas de no avisar, no se’ls farà la devolució d’aquest import.
  • Devolució Excursió: es farà pícnic a tots els usuaris fixos
  • Devolució colònies: 100%
  • Els nens becats pagaran el preu normal fins que no arribin les llistes oficials de becats de l’escola i es puguin aplicar els nous preus i fer les regulacions dels mesos pagats.
  • Els abonaments de les absències i les regulacions es faran efectius en el rebut del mes següent.
  • Els canvis de rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar per escrit a la persona encarregada de la gestió del menjador, abans del dia 3 de cada mes, per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data, les regulacions es faran el mes següent.
  • Les absències i regulacions del mes de juny es faran en el mes de setembre del curs següent.