Un any de música

L’arribada de la calor ens indica que el curs s’acosta al seu final. Lluny queden els dies en que vàrem enregistrar, alumnat i professorat, el conegut cànon en D de Pachelbel (la D significa que està en tonalitat de Re Major, encara que nosaltres la féssim en Do)

La pandèmia ens ha impedit ajuntar-nos físicament. La tecnologia, però, ens ha permès poder fer música junts. Aportant, tots i cadascun de nosaltres, el nostre granet de sorra:

• Ed. Infantil i Cicle Inicial: Percussió i Moviment
  • Tercer: Triangles
  • Quart: Claves
  • Cinquè: Gots
  • Sisè: Pots de cacau i bastonets.
  • ESO: Percussió i Moviment
  • Professorat: violoncel (Lali), piano (Yolanda), guitarra i bateria (David), baix elèctric (Quim), saxo alt (Maria), clarinet (Toni), arpa (Marga)
  • La resta de membres de l’institut escola: Gravacions, col·laboració i molta paciència.

Les activitats globals com aquesta són molt enriquidores i generen molt sentiment de pertinença. Enguany se n’han fet diverses a part del cànon. Per carnaval es va ballar el Jerusalema i, dos mesos abans, vam cantar una pila de nadales en streaming. Per Sant Jordi la música també va estar present a l’entrada i la sortida de la representació de la llegenda.

Segur que el curs vinent ens té moltes sorpreses amagades que faran que sigui igual o millor que aquest! El més important és QUE LA MÚSICA NO S’ATURI!!!!