Sortida a Benissanet

El passat dimarts 13 d’abril, l’alumnat de 2n vam anar, acompanyats per la classe de 1r a Benissanet. Després de molt de temps, vam poder fer una sortida fora del Vendrell, i solament això, ens va emocionar molt. El viatge a Benissanet va ser una mica llarg, però després d’algun mareig i un canvi de bus inclòs, per fi vam arribar. Allí ens esperaven dues noies per fer una visita a l’empresa Grup Fruiter. Primer vam visitar els camps de conreu i ens van explicar moltes coses sobre els presseguers, els cirerers, les oliveres i també dels animalets que podem trobar en aquestes plantacions.

Un cop a les instal·lacions de nou, ens van explicar moltes coses sobre les fruites i ens van preparar un tast mentre escoltàvem un conte. Estava tot boníssim, però també hi  va haver algun company que no es va poder menjar alguna fruita. Ahh!! I una companya feia moltes ganyotes mentre es menjava el tomàquet, quines cares més divertides feia. Després de dinar, vam tornar a l’escola. Va ser un dia molt emocionant.