Bona diada de Sant Jordi 2021

1r d’ESO: Ja fa uns dies que tot l’alumnat de 1r d’ESO ha estat preparant unes roses molt boniques de forma artesanal per regalar a tots els nens i nenes del centre.
I avui ha arribat el dia! Per desitjar una bona diada a tot l’institut escola hem anat classe per classe a repartir les roses.
Ens ha agradat moltíssim visitar des dels més petits fins els més grans de la casa! Ha sigut una experiència molt divertida!
Moltes gràcies a tots els nens i nenes del centre per obrir-nos les vostres aules!
Bona diada a tothom!

Representació de Sant Jordi: l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat una representació de Sant Jordi per l’alumnat d’Educació Infantil. Han creat el conte, les titelles i els decorats. El públic ha gaudit molt de l’obra. Felicitats er la feina feta!

Centre: També s’ha fet entrega dels premis del concurs literari de Sant Jordi. Enguany, el certamen s’ha centrat en l’elaboració de Cal·ligrames. A continuació teniu els guanyadors i guanyadores

Cicle Inicial: L’alumnat ha transformat els contes tradicionals i els han enregistrat fets per titelles. Gaudiu dels contes amb una altre perspectiva “Canviem el conte”

Decoracions: Els nens i nenes de l’ESO ens han preparat aquest photocall per convertir-nos en personatges del conte. Ha quedat xulíssim!!!

Tasques a l’aula: tots els grups classe han realitzat diverses activitats relacionades amb la Diada de Sant jordi: manualitats, Kahoot, etc…

Cantada: l’alumnat de 4t ha realitzar la cantada de 2 cançons per l’alumnat d’Educació Infantil a l’entrada i la sortida de la representació teatral que han fet els alumnes de 2n d’ESO.

Famílies: per aquesta setmana hem proposat un repte en família que consistia a elaborar roses de Sant Jordi amb diferents materials i aquest és el resultat. Estem molt i molt contents de la vostra col·laboració