Som pau, som Pau Casals

Els/les alumnes de 4t B en l’assignatura de plàstica hem estudiat i fet memòria d’una persona emblemàtica nascuda aquí al Vendrell el nostre municipi. El nostre estimat Pau Casals (1876-1973) que ha estat un gran músic amb el seu violí i director d’orquestra del seu temps. Va aportar noves tècniques i innovacions en l’àmbit musical. Durant la Guerra Civil va ser exiliat del nostre poble. Ha guardat silenci musical i només ha volgut compondre per la pau (anomenat músic de la Pau) perquè ha estat el compositor màxim del Cant dels Ocells on va intervenir a la seu de l’ONU per remarcar la PAU al món. Convertint-se amb una al·legació a favor de la pau. Davant tot, hem fet un treball històric que l’hem plasmat per mitjà de dibuixar l’escultura de Pau Casals amb la tècnica de la utilització de diferents números de llapis, dimensions i ombres en làmines de dibuix i destacant els seus atributs.
Una tasca on hem treballat de manera transversal les assignatures de plàstica, català i medi amb un resultat excel·lent. Tot una gran activitat per als/les alumnes.