Les endevinalles

Els alumnes de 2n B estem aprenent a parlar en català, treballant el llenguatge rítmic amb endevinalles. Quan les exposem amb els companys/es passem una bona estona. També així practiquem el raonament, establim associacions, contrastem hipòtesis, establim relacions i aprenem jugant. Escoltar-nos és molt divertit, us prometem continuar practicant.
Us donem pistes perquè endevineu de què es tracta. Podeu preguntar-ho a un germà, germana, adult. Quan ja teniu la solució … Podeu dibuixar-la. A veure si trobeu la solució d’aquesta:
UNA CAMA I UN BARRET
QUE S’AGUANTA DRETSi aneu a la biblioteca Terra Baixa, aquí teniu uns llibres recomanables:
– M’ENDEVINES? (Edit Barcanova, Joan Antoja, Anna M. Matas, Joan Antoja Mas)- M’ENDEVINES UN COP MÉS? (Edit Barcanova, Joan Antoja, Anna M. Matas, Joan Antoja Mas)

– M’ENDEVINES DE NOU? (Edit Barcanova, Joan Antoja, Anna M. Matas, Joan Antoja Mas)

– M’ENDEVINES DEL TOT? (Edit Barcanova, Joan Antoja, Anna M. Matas, Joan Antoja Mas)

– QUI SOC? (Edit Cruïlla, Alain Crozon)