La família

Des de l’Aula d’Acollida estem treballant la família. Els alumnes estan fent un arbre genealògic amb el Canva. Amb els membres de la família hem relacionat els oficis, que ja els havíem treballat.

La finalitat d’aquesta unitat és conèixer la nostra família i les relacions entre els membres, així com prendre consciència de la seva ocupació laboral i el seu context social. Els continguts es resumeixen en el vocabulari  que aprendrem: fill, filla, mare, pare, cosí, cosina, germà, germana, etc. També hem redactat un petit text sobre l’origen de les famílies dels alumnes, quan van arribar a Catalunya. D’aquesta manera treballem el dol migratori i donem importància i veu a les famílies que han emigrat del seu país nadiu.