Els Alumnes de 6è arriben al final de l’emprenedoria amb la venta dels productes de la seva cooperativa

El pròxim 31 de maig, els alumnes de 6è de la nostra escola faran un gran pas en el seu projecte acadèmic en vendre els productes de la cooperativa que han creat. Aquest emocionant projecte forma part del programa d’emprenedoria dels alumnes de 6è, amb l’objectiu de fomentar les habilitats empresarials i la responsabilitat entre els nostres estudiants.

Durant els últims mesos, els alumnes han treballat amb dedicació per desenvolupar la seva cooperativa, que han batejat amb el nom de “Tobies Land”. Des de la concepció de la idea fins a la producció dels productes, han après sobre el funcionament d’una empresa, la importància del treball en equip, la presa de decisions i la gestió financera.

La venda tindrà lloc al mercat del Vendrell durant el matí. Els productes que oferiran inclouen artesanies, bijuteria, objectes de decoració… Tots elaborats amb molta cura i creativitat pels mateixos alumnes. A més, han tingut en compte la sostenibilitat i han utilitzat materials reciclats en moltes de les seves creacions.

Convidem tota la comunitat escolar a visitar la parada de la cooperativa TobiesLand el 31 de maig per donar suport als nostres joves emprenedors.