Els alumnes de 5è ens introduïm en la lectura de «L’home Abella»

Com cada dia a l’escola, els i les alumnes dediquem una estona del nostre horari a introduir-nos en el mon de la lectura, i a la classe de 5è hem estat treballant amb la història de «L’Home Abella».

Una història que ens narra la vida d’un home vell que viu dintre d’una cova envoltat per les seves amigues les abelles i de sobte un dia rep la visita d’un jove mag que s’interessa amb ell ja que li sembla una persona molt peculiar…

Després d’aquesta visita, la història començarà a introduir nous personatges que aniran vivint aventures diferents i no us contarem més per si algú encara no l’ha llegit!

Ha estat un interessant recorregut per la lectura, ja que a més de treballar la comprensió lectora, hem vist diferents valors que ens ensenya aquest llibre.