Comunicat del Departament d’Educació

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Educació ha enviat un comunicat en relació al coronavirus als centres educatius, segons el qual, insta a suspendre les sortides i activitats que realitza l’Institut Escola fora del centre i que impliqui el contacte amb l’alumnat d’altres centres. En el nostre cas, les següents activitats queden suspeses fins a nou avís:
● Sortida de dijous dia 12 de març: MeduTarraco (a Tarragona) per a l’alumnat de 6è de primària.
● Sortida de divendres dia 13 de març: Jocs Tradicionals (El Vendrell) per a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària.
● Sortida dia 20 de març: Certamen de Lectura en veu alta (a Tarragona) per alguns alumnes de CS i ESO.
● Dia 21 de març.: Torneig Cruyff Court (El Vendrell) per alumnes de 6è de primària.
● Festival de teatre del Baix Penedès dies 23 i 24 de març (El Vendrell) per a l’alumnat de 2nB i 4tB.
● Dia 24 de març: Teatre en anglès (Tarragona) per a l’alumnat de 1r d’ESO.
De moment, no queden suspeses les activitats següents, donat que els nostres alumnes no tindran contacte amb altre alumnat.
● Sortida de divendres dia 13 de març: Granja La Bassa (El Vendrell) per a l’alumnat d’Infantil.
● Extraescolars.
Anirem informant-vos a mesura que anem tenint informació de la situació actual.
Agraïm la vostra col·laboració.
La direcció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *