3, 2, 1… FANG! S’ESTRENA AL 3CAT!

partir d’avui i els divendres vinents (a les 21:00 h) podreu veure a SX3, el programa de FANG!
Els alumnes de sisè van tenir l’oportunitat d’experimentar l’emoció i l’adrenalina dels llums de la televisió i les càmeres. No oblidaran mai que van ser convidats a participar en la gravació del programa de Fang!, i atenció, no van decebre.

Amb una gran dosi de català i un toc d’humor, els nostres alumnes van ser exposats a proves desafiants, demostrant no només el nivell de domini de la llengua sinó també la seva habilitat per afrontar els reptes amb determinació i esforç. Tot i que no podem desvelar-ne tots els detalls, podem assegurar-vos que van superar totes les expectatives.

Aquesta experiència no només va ser una oportunitat per als alumnes de demostrar les seves habilitats, sinó també un recordatori de la importància de la col·laboració, la confiança i l’esperit d’equip. Els i les docents se senten increïblement orgullosos dels seus èxits.

Estem impacients per veure aquest gran programa! La nostra escola apareix amb l’escola Pilar Mestres-Jaume al capítol 7  “Qui no té feina, el fang pentina.”

No us ho perdeu!