VISITA DE LA LLAR D’INFANTS “LA SEQUIETA” A L’AGUSTÍ BARBERÀ

Cole2'

El passat dijous 8 de juny ens va visitar de matí l’alumnat i mestres de La Llar d’Infants “La Sequieta”, per conèixer la que será la seva escola en poc de temps.

Des de l’Aula de Música i amb l’ajuda de totes les mestres de parvulari vam preparar un programa musical amb danses i cançons:

P3: ”Joan petit quan balla” (dansa amb gestos)

P4: “Les Vocals” de la Dàmaris Gelabert (cançó amb gestos)

P5: “Dansa dels amics” de la Guida Sellarès (coreografia senzilla)

Tots: “Els mosquits” de la Dàmaris Gelabert (cançó amb gestos)

Després els nens i nenes convidats es van fer fotos al photocall dels pirates i van visitar les instal.lacions escolars, sense oblidar-se del pati interior i veure les tortugues.

Per acomiadar-los els vam regalar una capseta de colors a cadascú.

Fins aviat, petits!!!

VEURE LES FOTOS

*Com a curiositat, dir que alguns dels nostres alumnes d’Infantil  i espontàniament van cantar amb el micro les cançons dels seus projectes: “Marieta, vola, vola”, “La tortuga”, “Tinc un conill” i “La cançó dels policies”. Nil Ponce de P4B i micro en ma va cantar  sencera la cançó “Sóc un bolet”. Tot un artista!!!