Instal·lacions

L’Institut Escola Agustí Barberà consta de tres edificis on s’imparteixen classes i un petit magatzem, tots dintre d’un mateix recinte ubicat al carrer Madrid, 51-55 de la ciutat d’Amposta.

L’edifici principal, després de les modificacions que al llarg del temps s’han anat fent, consta de dues plantes amb els següents espais:

– Planta baixa: 6 Aules, 1 Aula d’Educació Especial, Direcció, Secretaria, Sala de Professorat, Sala d’usos múltiples-Biblioteca, Cuina, Menjador, Sala de Material, Sala de caldera de calefacció, Sala del Servei de neteja, Sala de distribució elèctrica, Lavabos Professorat i Lavabos Alumnat,1 aula d’Acollida, Aula SIEI i 1 Aula Oberta.

– Planta superior: 9 Aules, 1 laboratori de Ciències i 1 taller de Tecnologia, Sala de Professorat, Lavabos Professorat i Lavabos Alumnat.

El segon edifici també té dues plantes:

– Planta baixa: 2 Aules d’infantil, 1 despatx polivalent, 1 Tutoria, Sala de Material, Lavabos Professorat i Lavabos Alumnat.

– Planta superior: 1 Aula d’infantil, 1 Sala de Psicomotricitat, Sala de Material i lavabos.

El tercer edifici té una planta:

–  2 Aules, 1 despatx polivalent i lavabos.

Petit magatzem per guardar el material d’Educació Física i material en desús.

La zona d’esbarjo és comú a tots tres edificis i té dues pistes poliesportives.

En un petit racó del patí està situat un hortet en el qual sembrem verdures Ecològiques (projecte Escoles Verdes).