PARES I MARES ARTISTES A L’AULA DE MÚSICA

?????????????

Al llarg dels curs escolar 2016-2017 els pares i mares dels nostres alumnes de l’Agustí han col.laborat activament a classe de música fent petites audicions en directe (veure revista Agustinet Nº53, pàg. 82; fotos i comentaris de la seva experiència).

Ells i ells són:

1. Rosa Simó (acordió diatònic, acordió cromàtic i saxofó alt). Conserge i mare del Guillem Conde (4tB).
  2. Goretti Gallart (flauta travessera). Mare de la Goretti Fornós (P3) i de l’Iker Fornós (4tB)
  3. Leo Ribes (piano, saxofó tenor i clarinet). Mare de la Lois Callau (P5B).
  4. Imma Ripollés (cantaora) i Toni Baillach (guitarró). Pares de l’Aina Baillach (2nB).
  5. Lluís Ràfales (piano). Pare de la Míriam Ràfales (5èA).
  6. Hector Fabra (fuster: bastons). Pare de l’Eric Fabra (1rA) i de l’Arnau Fabra (6èB)

Aquí teniu un recull de la seva visita.

Gràcies pel vostre esforç! Ha sigut tot un plaer!

Esperem que el curs vinent vinguin molts més!

VEURE LES FOTOS