SI NO ÉS INCLUSIVA, NO ÉS EDUCACIÓ!

Dilluns 21 d’abril, ens vam trobar famílies, mestres i alumnes al pati del centre per a reclamar els recursos necessaris per fer possible una educació realment inclusiva.

Tots plegats vam llegir un manifest i vam desplegar una pancarta dibuixada per la Laia Sauret, artista i mare del centre.

Un moment emotiu en el que tots i totes ens vam sentir compromesos i convençuts que el Dret a l’educació és per a tots/es, que calen més recursos per a un inclusió efectiva i que la manca d’aquests repercuteix en el desenvolupament de tot l’alumnat.

A més, durant la jornada de Sant Jordi, vam aprofitar per a regalar punts de llibre amb el lema “Si no és inclusiva, no és educació”.

Esperem que la nostra crida tingui ressò i s’apliquin les mesures necessàries per al desplegament del Decret d’inclusió.

MANIFEST INCLUSIÓ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *