Protegit: Fashion Show
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Protegit: Fashion Show Llegeix més »
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Protegit: Fashion Show Llegeix més »
Els nens i nenes de 5è, a educació física estem treballant algunes de les diferents proves que es fan a les olimpíades com llançament de pes, llançament de martell, llançament de javelina (vórtex, que es el previ a la javelina), 45m tanques, 45m lliures i farem salt de llargada i salt d’alçada, amb l’objectiu final
Les mini olimpíades Llegeix més »
Només 150 centres educatius de Catalunya són els escollits per formar part del Programa Experimental FAIG (Fent per aprendre, imaginant globalment). Ens fa molta il·lusió compartir que nosaltres en som un d’ells! Programa de 4 anys que complementarà el creixement del nostre Projecte de Centre i enriquirà la nostra acció educativa. Cliqueu la imatge per
Som centre escollit per al Programa FAIG! Llegeix més »
Aquests últims dies, la classe de 5è a educació física amb l’Ia, hem estat representant amb grups un conte popular, fent ombres xineses amb les mans. Després de vàries vegades assajant-ho ho vam gravar i després els hi vam fer arribar als nens petits. Ens ho vam passar molt bé!! Article escrit per: Bruna Cortina
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Protegit: Primers auxilis Llegeix més »
El dimecres els nens i nenes de 5è han fet el projecte de Veu i Bot que és un projecte de la participació, és a dir, que la gent tingui els mateixos drets que tothom. Els nens han jugat al joc de les cadires i s’ho han passat molt bé. Article escrit per: Melody Mayomi
Dimarts 25 d’abril vam anar a jugar a petanca amb el casal de jubilats. El lloc on vam anar va ser al parc de davant de l’ajuntament on hi ha el camp de sorra per jugar a petanca. Primer ens van explicar com es juga a petanca per qui no ho sapigués, després vam fer
A l’escola es una setmana molt important, és la setmana de Sant Jordi i les decoracions estan molt preparades. El dilluns vam tenir tota la sort que va venir la Martina Fabregó a explicar-nos què és la menstruació. El dimarts els nens i nenes de 5è van poder agafar un bon conte o un llibre
Setmana de Sant Jordi Llegeix més »
Aquesta setmana passada 5è i 6è dimarts a la tarda vam anar al casal dels jubilats a jugar a la Quina i a passar una estona divertida. Quan vam arribar ens vam asseure en unes taules que a sobre hi havia un ampolla d’aigua, cartells, bolis, de tot. Quan ja vam estar tots a punt
Quina Casal dels Jubilats Llegeix més »
Durante este trimestre, a través de presentaciones orales de cada un@ de nosotr@s, hemos estado descubriendo canciones: hemos conocido diferentes artistas, hemos leído la letra, hemos buscado el significado de palabras y frases… ¡y también hemos cantado! Las podéis encontrar todas (y algunas versiones) en la siguiente lista de Spotify: La mezcla es curiosa… 🙄😜