Setmana de Sant Jordi

A l’escola es una setmana molt important, és la setmana de Sant Jordi i les decoracions estan molt preparades.

El dilluns vam tenir tota la sort que va venir la Martina Fabregó a explicar-nos què és la menstruació.

El dimarts els nens i nenes de 5è van poder agafar un bon conte o un llibre o còmic. Els professors ens van actuar la llegenda de sant Jordi.
El dimecres vam ser nosaltres els que vam actuar la llegenda de Sant Jordi amb instruments musicals. Ja de pas després de que acabéssim els nens i nenes de 2n ens van cantar dues cançons molt boniques. I la setmana segueix que a la tarda tota la escola va dibuixar pedres d’algun color que amb elles farem flors que no es reguin.
El dijous a la tarda ens van ensenyar i deixar portar els gegants i cap grossos de l’Esquirol i Tavertet.
El divendres els de sisè ja ens esperen a la seva paradeta a donar-nos els llibres.
Article escrit per: Guiu Vilella Coll