Consigna per dimarts
Hola, Institut Escola El Cabrerès!, ja us trobava a faltar. Avui al matí sí que us quedava gran la roba semblàveu més petits que mai. Estic orgullós, tots i totes anàvem amb roba molt diferent i de tots els estampats. Alguns heu portat ratlles d’altres punts i fins i tot estampats. Alguns portàveu jerseis, algunes […]
Consigna per dimarts Llegeix més »











