Ja és aquí el Rei Carnestoltes!

Bon dia, nens i nenes de l’institut escola el Cabrerès!
Carai cada cop sou més, estic ben nerviós!
Abans de començar, sabeu qui soc?

Més fort que no us sento!

Molt bé, veig que em coneixeu, soc el rei Carnestoltes, el rei dels poca-soltes.
Que sapigueu que estic molt cansat, m’ha costat trobar el camí per venir fins aquí, el Google Maps no parava de fer voltes fins que he perdut la carretera i he acabat a Cabrera.
Per sort, finalment m’he trobat un bon home que m’ha indicat fins a arribar a l’escola.
Aquesta tecnologia d’avui en dia no va pas bé eh, sort que ja soc aquí per regnar i manar aquests dies de disbauxa i ximpleries.
Ja veureu que bé que ens ho passarem: coses al cap, roba al revés, pintures, i pijames portareu i si no compliu les meves consignes, una bona penyora us emportareu.

Com ja sabeu, l’alumnat de primer d’ESO han preparat un concurs de disfresses per al divendres que flipareu!
Aquests dies tinc molta feina i la seva ajuda com a jurat m’anirà de perles. Per tant, han escollit les següents categories per premiar les disfresses més creatives:

Cada categoria tindrà 3 premis.
– La més divertida
– La més detallista
– La més fidel al seu equip
– La més retro