Trobada al Grup Vilà- Vila

Un grup de tutors i tutores d’FP (de GM, GS i PFI) i responsables de les estades a l’empresa dels vuit instituts que conformen el Conveni Marc de col·laboració entre Direcció General d’FP i les set empreses del grup Vilà-Vila, varen poder visitar in situ les instal·lacions on el futur alumnat realitzarà les estades a l’empresa en modalitat dual.

El dijous 29 de juny va ser el torn de l’Institut de Vic (amb les famílies d’Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting, Transport i manteniment de vehicles) on, després de la presentació, al mateix institut varen visitar la planta de tractament de residus que el grup empresarial té a Les Masies de Voltregà.

El divendres 30 va ser el torn de la resta d’instituts Mig Món, Castellet, Lacetània, Llobregat, Milà i Fontanals i J.V. Foix (amb representació de les famílies d’Indústries Extractives, Edificació i Obra Civil, Transport i Manteniment de vehicles). En aquesta ocasió vam ser acollits a l’empresa “Exland excavacions i transports” on, després de la sessió informativa, vam visitar la resta d’instal·lacions que el grup empresarial disposa a Sant Joan de Vilatorrada.

En una segona sessió va ser el torn dels Instituts Guillem Catà, Castellet i Lacetània amb les famílies d’Administració i Gestió i Comerç i Màrqueting, on els tutors/es van poder veure de primera mà els futurs espais on els alumnes seran formats en les estades en dual a la seu central del grup empresarial.

Aquesta actuació va està acordada dins la primera reunió de la comissió de seguiment del Conveni Marc de col·laboració presidit per la Marta Lorenzo qui, en nom de la comissió, agraeix a tots els assistents i les assistents i a les direccions de les empreses l’excel·lent acollida de les jornades, destacant la utilitat que aquest format d’acte acostuma a tenir.