Celebració 25è Aniversari

El proper divendres 20 de setembre us convidem a la celebració del 25è Aniversari de l’Institut organitzada conjuntament amb l’AMPA del centre. Us hi esperem!!

• 18:00 h Benvinguda i presentació a càrrec de representants de la comunitat educativa
      • 18:45 h Portes obertes al centre
      • 20.00 h Sopar musical al Pati. Preu del tiquet (entrepà+ beguda) 5 euros.

VENDA DE TIQUETS (dia16 darrer dia per comprar el tiquet):

• Amadeu C/Angel Guimerà, 7
      • Institut Llobregat: dia 13, a les 10 h i el dia 16 tot el matí.

Podeu trobar les fotografies dels 25 anys del centre en el següent enllaç:

25è Aniversari

Aquest curs el centre celebra el seu 25è aniversari. Durant tots aquests anys hem viscut molts moments plegats d’alguns dels quals n’han quedat alguns records en forma de fotografia. Tot seguit teniu unes quantes fotografies.

Xerrada famílies 1 ESO

Benvolgudes famílies:
El dijous 11 de juliol les famílies d’1ESO esteu convocades al centre per parlar dels dispositius portàtils. En el següent enllaç trobareu informació que us pot ser útil
Serveis digitals

Per altra banda, l’AMPA també farà una presentació de les diferents activitats que duu a… Llegeix més»

Contes sexistes: retirar-los a revisar-los

L’alumnat de 2 ESO ha treballat a classe els estereotips de gènere que apareixen en els contes i n’han fet noves adaptacions. Aquest treball a l’aula ha estat enregistrat i emès pel TN de TV3 del passat dijous 11 d’abril

Dissabte Fira

Com ja sabeu, la Fira de l’Estudiant 2019 (www.firaestudiant.cat) tindrà lloc al Palau Final de Manresa del 3 al 6 d’abril.

Enguany, com a novetat, s’obrirà  dissabte de 10 del matí a 2 del migdia amb la voluntat que hi puguin assistir les famílies i el públic en… Llegeix més»

Portes Obertes Cicles Formatius. Xerrada informativa

El Centre durà a terme unes sessions de portes obertes entre els dies 06  i 10 de maig (ambdós inclosos) de les 16.00 h a les 20.00 h. En aquestes sessions, el professorat de cicles us mostrarà els diferents espais i estudis que ofereix l’INS Llobregat de Sallent.

El dijous 09 de maig, a les 18.00 h, el Cap de departament de Cicles Formatius oferirà una xerrada a totes aquelles persones interessades.

Electromecànica

Visita Institut Phillipe Tissué de Sauvage

Aquesta setmana hem tingut la visita dels companys de l’Institut Phillipe Tissué de Sauvage (Occitània) que estudien un batxillerat de manteniment i reparació de maquinària d’obra pública. Ha estat una visita agradable per conèixer altres estudis i realitats d’altres centres amb estudis similars als nostres.

Publicació candidatures de les famílies a la renovació del consell escolar

Us fem arribar la publicació de les candidatures de les famílies a la renovació del consell escolar

Candidatures per a la renovació del consell escolar del centre
Data de la votació: 26 de novembre de 2018
Lloc: vestíbul de l’institut.
Horari: 8:00 a 10:30

Sector pares, mares i tutors legals dels alumnes: (escollir
2 membres)
• EVA FERRER RUIZ
• ANA Mª MARTÍNEZ OLLER
• CRISTINA AYALA TORRES

Informacions del proper curs

Benvolgudes famílies:

El curs ha arribat a la seva fi i és el moment de començar en el proper curs 2018/2019. Tot seguit teniu un seguit d’informacions que heu de tenir en compte:

• Llibres de text pel curs 2018/19
  • Del 3 al 5 de setembre: Proves extraordinàries d’ESO i 1r de Batxillerat. Consulteu aquí el calendari de les diferents matèries.
  • Del 6 al 7 de setembre: matrícula extraordinària d’ESO i Batxillerat
  • 6 de setembre:
    • 11 h lliurament de notes d’ESO i Batxillerat.
    • 11 h lliurament full tria d’optatives als alumnes de 1 ESO
    • 11:30 h lliurament full tria d’optatives als alumnes de 2 ESO i 3 ESO
    • De 16:00 h a 19:00 h entrega d’ordinadors
  • 7 de setembre: retorn full tria d’optatives (fins a les 12.00 h)
  • 12 de setembre:
    • De 9.00 h a 10:00 h Acollida d’alumnes per a tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat
    • 18:00 h: reunió pares de 1 ESO amb tutors
  • 14 de setembre:
    • a les 8.00 h INICI classes per a tot l’alumnat de batxillerat
    • de 15:00 h a 17:00 h Tutoria d’acollida pels alumnes de Cicle Formatiu

Preinscripcions de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà

Benvolgudes famílies:

Del 14 al 24 de maig hi ha el període de preinscripció per curs estudis de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Mitjà.

L’institut Llobregat de Sallent ofereix els batxillerats:

• Ciències i tecnologia en els itineraris de Ciències de la Salut, Ciències i Enginyeria o Arquitectura
  • Humanitats
  • Ciències jurídiques i Socials.

Pel que fa al Cicles Formatius de Grau Mitjà, el centre oferta el Cicle Formatiu TM30 “Electromecànica de maquinària”

Diada de Sant Jordi

Benvolgudes famílies,
El proper dilluns 23 d’abril celebrem la diada de Sant Jordi al centre.  Les classes s’impartiran amb normalitat de 8 a 11 del matí. A partir d’aquell moment hi haurà un esmorzar i un acte de premis literaris amb actuacions de diferents alumnes.
De forma… Llegeix més»