Review Chromebook Lenovo 300e

Com és el Chromebook escollit pel Departament d’Ensenyament pels estudiants de l’ESO? Et fem l’unboxing i la review.

Sexualitat i riscos derivats

Els dies 16 i 19 de Març els alumnes de 3r d’ESO i Batxillerat, van participar en un taller sobre la sexualitat i el riscos derivats, ofert per la Diputació de Barcelona .

Proves Cangur 2021

El passat 18 de març, van celebrar-se les “proves Cangur”, un examen per nivells de qüestions matemàtiques que es realitzen el mateix dia a tots els països catalans. Els felicitem a tots per participar i gaudir del matí resolent problemes i els animem a seguir… Llegeix més»

Voluntariat

Els alumnes de 3r d’ESO han donat el seu tret de sortida al Servei Comunitari. Aquest any col·laborarem amb un projecte d’Althaia que sota el lema “Posem-hi el cor” té com a finalitat millorar la secció de pediatria de l’hospital. Estem molt il·lusionats, en sentireu… Llegeix més»

Maquinària nova al CFGM

El CFGM Excavacions i sondatges disposa d’una màquina nova que ens permetrà realitzar sondatges i assajos geotècnics.

Ràdio Sqrkoll52

Escolta els programes de Ràdio que han fet els alumnes de 3r d’ESO a l’optativa Sqrkoll.: (Estils, Concurs musical, Esports, Trap-itxeo, radicicleta i gossip).… Llegeix més»

Caminada 2020

Entra a l’article i clica sobre la imatge per veure l’àlbum complert.

Treballem amb Croma + Felicitació Sqrkoll

Els alumnes de l’optativa Sqrkoll52 hem treballat els secrets de la televisió, i hem elaborat aquest vídeo utilitzant un croma. Esperem que us agradi, passeu unes bones festes i un feliç 2021.