Sant Jordi ’24

Tots els alumnes vam celebrar la diada de Sant Jordi. Una xaranga va passar per totes les classes per anar tots plegats al pati. Allà van entregar els premis literaris de 1r, 2n, 3r, 4t i BAT. També van entregar els premis al concurs de… Llegeix més»

I a primer cicle…auques!

Per celebrar Sant Jordi, els alumnes de 1r i 2n d’ESO per a la assignatura de català han fet auques, que és una història pictòrica tradicional a la cultura catalana que es representa de forma humorística. La temàtica de les auques aquest any, fa referència… Llegeix més»

Juagador@s a l’Elit

Aquest passat dijous 18 d’abril, van venir dos jugadors de Bàsquet a explicar com compaginen la vida professional amb l’esportista amb els estudis. Els hi van explicar tota la seva trajectòria fins el dia d’avui, i com s’ho van fer per seguir competint sense baixar… Llegeix més»

All about USA

El passat dimecres una noia nascuda als Estats Units, que està fent d’auxiliar d’anglès per Catalunya, va fer un taller als nois i noies de 2n ESO sobre la cultura del seu país.

Contes a l’esprint

Els alumnes de 4t de la ESO van anar a la cantina de l’institut, a fer contes amb un temps límit. Els contes a l’esprint són un joc literari on has d’inventar contes, amb una temàtica de ficció o fantasia, basat en histories reals etc….

Sexe a les aules

Els alumnes de 3r de la ESO van fer una xerrada sobre la sexualitat, on s’ensenya a practicar sexe amb protecció, per lluitar contra les MTS i fomentar l’ús de mètodes anticonceptius.

Zero alcohol, tot ok

El passat 9 d’abril, es va fer un taller als nostres alumnes de 3r d’ESO a les seves aules, relacionat amb els possibles mites  sobre l’alcohol, els seus efectes i com fer un consum responsable d’aquesta droga depressora. Qui va fer aquesta xerrada va ser… Llegeix més»

Premi Lacetània

El Sami Benalí, del CFGM d’Excavacions i Sondatges, ha estat nominat com a finalista amb el seu treball ”Estada Dual a empresa”, als premis Fundació Lacetània 2023, en la categoria de Cicles Formatius de Grau Mitjà (industrials). Ahir va recollir el premi a l’acte celebrat… Llegeix més»

I ara què?

A la cantina de l’institut, el passat dimarts 19 de març, els alumnes de 4t d’ESO van assistir a una xerrada sobre els estudis del batxillerat. La va protagonitzar l’actual directora Maria Rovira, els hi va fer una extensa explicació d’una gran quantitat de branques… Llegeix més»

Equitat menstrual

El passat dia 15 de març, els alumnes de 1r  d’ESO van tenir una xerrada sobre l’equitat menstrual on els van explicar quins productes reutilitzables per la menstruació existeixen, i la possibilitat que tothom en pugui tenir accés.

Proves Cangur

El passat 21 de març van celebrar-se al Mig-Món les Proves Cangur.
Uns 95 alumnes de 1r ESO a 2n BAT van participar-hi, resolent problemes matemàtics durant 75 minuts. Aquestes proves les organitza la Societat Catalana de Matemàtiques i es realitzen simultàniament a tot Catalunya. Els resultats… Llegeix més»

Erasmus CETE+

Enguany, el nostre centre educatiu està participant en el projecte ERASMUS CETE+. Una de les parts per implementar aquest projecte és la possibilitat de realitzar diferents mobilitats a centres de l’estranger i poder viure l’experiència d’aprendre noves metodologies, un intercanvi  i transferència de millors pràctiques… Llegeix més»

Problemes a l’esprint

El passat dimecres 14 de febrer, 18 alumnes de 1r ESO i 17 alumnes de 2n ESO de l’Ins Mig-món van participar a la competició online dels Problemes a l’Esprint, organitzada per la Comissió Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques i en la qual… Llegeix més»

Xerrada institut Guttmann

El dimecres 31 de gener, l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de CF, van tenir una xerrada de l’Institut Guttmann. Els han explicat la importància de seguir les normes de la seguretat vial, explicant també la seva experiència personal.

On fête la Chandeleur!

El dia 2 de febrer, quaranta dies després de Nadal, es celebra la Chandeleur a França, festa que anomenen La Fête des crêpes. Els alumnes de l’optativa de francès de 2n, 3r i 4t d’ESO del nostre centre ens hem sumat a la tradició cuinant i… Llegeix més»