Orientació 4t ESO

Ahir, dijous 15 d’abril, els alumnes de 2n de Batxillerat van explicar als alumnes de 4t d’ESO la seva experiència a Batxillerat durant l’hora de Tutoria.
Un representant de cadascuna de les modalitats (Tecnològic, Científic, Humanístic i Social), va explicar la seva experiència al llarg d’aquests… Llegeix més»

La tradition du premier avril en France: poisson d’avril

Avez-vous vu que le collège est plein de poissons?

Avez-vous été la cible d’une blague cette semaine ? “Poisson d’Avril”

A tots els països o a gairebé tots, hi ha un dia a l’any on la gent té el dret de fer bromes, riure’s de tot, explicar històries que no… Llegeix més»

Kahoot simultani amb diferents instituts

El dijous 25/03/21, dins del projecte Observadores de Arte, contadores de Historias d’eTwinning, els alumnes de 2n A han participat en un Kahoot simultani amb els altres instituts que participen en el projecte.
La temàtica era sobre la festa de «Moros y Cristianos» proposada per l’institut Xixona… Llegeix més»

Acaba el Concurs Odissea 2021

Avui ha acabat el Concurs Odissea, que ha aplegat 547 grups de tot Catalunya.
En aquest gruix, hi havia 4 grups de l’INS J.V. Foix: 3 de Batxillerat i 1 de 4t de l’ESO.
Han quedat en les posicions següents:
124è Les Meduses, amb 56 punts de 75… Llegeix més»

22 de març, dia de l’Aigua

El passat dilluns 22 de març va ser el dia de l’aigua.
Per tal de conscienciar els alumnes des de la Comissió d’Escola Verda es van preparar una sèrie d’activitats que van permetre respondre preguntes com: quanta aigua es requereix per a fer uns texans, un suc de… Llegeix més»