gener de 2020

Comencem projecte nou!

Els alumnes de tercer amb el començament del nou trimestre enceten un nou projecte! Coneixem el poble de Sant Boi i ens endinsem en el món dels gegants i els capgrossos! Hem començat mirant un mapa del poble i buscant que es el que coneixien i si sabien trobar-ho ?

Comencem projecte nou! Llegeix més »

Robòtica sisè

🤖 Quin luxe de”mestres” hem tingut avui! Alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d'Instal·lacions de Telecomunicacions de l’ @IESCampsBlancs han vingut donar un cop de mà a l’equip de robòtica. 👏🏻👏🏻 #cityshaper de la #legoleague. Moltíssimes gràcies nois! pic.twitter.com/IzTQ5gR9a2 — ESCOLA MONTBAIG (@montbaig) January 10, 2020

Robòtica sisè Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut