11è Passeig Literari a la Joncosa del Montmell

Benvolgudes i benvolguts!

Un curs més, ​a l’escola Teresa Godes i Domènech, p​reparem el Passeig literari de la Joncosa del Montmell, tot inundant els carrers del poble de contes i poesia, de paraules i màgia, de misteri i il·lusió. Els nostres infants, famílies, lectors i lectores, mestres i veïnes tornarem a gaudir conjuntament d’una diada plena de sorpreses i emoció pels carrers del nostre poble.

Serà el dia 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi.

Generarem set espais de lectura pel pobleper on els infants passaran, al llarg del matí, repartits en set grups  dividits en tres grups d’edat, de 3 a 6 anys, de 6 a 9 i de 9 a 12 anys. A cada espai hi haurà un grup de lectors i lectores que llegiran i/o interpretaran textos en veu alta. El passeig literari e​s realitzarà al llarg de tot el matí, havent-hi dos blocs horaris clarament diferenciats, de 9h30 a 11h i de 12h a 13h30. D’11 h a 12 h realitzarem l’esmorzar compartit on famílies i mestres portarem pastissos i cocs per compartir.

Podeu participar en un dels blocs horaris, o als dos blocs si ho desitgeu, segons la vostra disponibilitat horària.

Els lectors i lectores estan assignades a un espai concret per on van passant els diferents grups d’alumnes, cada mitja hora, per escoltar i gaudir de les lectures.  ​Des de l’escola ​us facilitarem narracions i contes de diferents estils per a cada espai, però ​si ho preferiu, podeu oferir les vostres propostes de lectura en català, castellà o anglès. Si a més de voler llegir o interpretar, us ​ve de gust musicar algun text o fer servir titelles o qualsevol altre suport teatral, no només estem obertes que així sigui, ​sinó que a més​, ens encantarà!

Si ​ho preferiu, podeu venir  d’acompanyant d’un grup d’infants, col·laborant en el gaudi del Passeig literari i donant suport en la logística de la diada.

Per participar en el Passeig és imprescindible ​omplir aquest formulari ​abans del 15 d’abril. Ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar els detalls de la diada!

Aquí podeu veure com van anar les anteriors edicions del Passeig literari!

1r Passeig literari

2n Passeig literari