Benvolgudes famílies i comunitat educativa,
Fa uns dies vam viure una jornada molt especial i plena d’emocions a la Comunitat de Petits. Vam tenir el plaer de rebre a la nostra escola la companyia Fes-t’ho com vulguis, que ens va oferir el seu preciós espectacle de contes escenificats “Tots nosaltres”.
Aquesta proposta artística, que combina el teatre, la música i les arts plàstiques, va captivar ràpidament la mirada i el cor dels nostres infants (i també de l’equip docent!).
A través d’un llenguatge ple de tendresa, respecte i bon humor, l’espectacle aborda temàtiques tan essencials com la diversitat familiar, afectiva i de gènere des de la primera infància. Els nens i nenes van poder gaudir d’històries quotidianes explicades des d’una perspectiva inclusiva i propera:
Per a nosaltres, activitats d’aquesta qualitat pedagògica són clau. Ens ajuden a consolidar el nostre projecte educatiu, compromès amb una educació inclusiva i respectuosa. Creiem que normalitzar i visibilitzar la riquesa de la nostra societat des de ben petits ajuda a fer que cada infant se senti valorat i lliure de ser qui és.
Volem expressar el nostre agraïment més sincer a la companyia Fes-t’ho com vulguis per la seva sensibilitat i per portar-nos aquesta dosi de màgia i valors.
Un agraïment especial a la família Caccin Navarro per apropar-nos a l’aula la proposta de “Tots nosaltres”.
I a vosaltres, famílies, us convidem a preguntar als vostres fills i filles què els van semblar aquests contes; de ben segur que us explicaran detalls ben divertits i emotius!
Podeu veure un recull de fotografies de la sessió a la galeria d’imatges de sota.




