Així va anar el 10è Passeig literari de la Joncosa del Montmell

ahir vam tornar a gaudir del Passeig Literari de la Joncosa del Montmell, 10 anys ja! A les fotografies que us adjuntem podeu veure l’emoció, l’atenció, l’alegria i el goig de passejar pels carrers de la Joncosa a la recerca dels diferents espais de lectura. Va tornar a ser un matí espectacular de contes, poesia, històries, cançons i endevinalles fetes per lectors de totes les edats, grans i petits, àvies i ex alumnes, mares, pares, amigues i tiets. Models lectors tots ells, alguns ja van viure el passeig com a alumnes, ara ho fan com a lectors.

També vam gaudir de la mostra literària al pati. Escrits i representacions de tots els infants de l’escola que mostren la progressió de la capacitat d’escriptura dels alumnes, diferents tipologies textuals amb escrits originals.

Després de la pandèmia també hem recuperat l’esmorzar compartit, desenes de dolços, cocs i entrepanets aportats per famílies, mestres i l’AFA, que vam poder assaborir per agafar forces pel segon tram del passeig literari.

El passeig literari seria impossible sense el temps, la solidaritat, el compromís i el suport de les lectores i lectors, les persones que ens obren casa seva, les famílies que ens acompanyeu en algun moment del matí, les que aporteu esmorzar compartit, els joves que sempre estan disposats a donar un cop de mà, l’AFA que està a totes, l’ajuntament que ens facilita material, gestions i tot el que sorgeix i les persones que ens encoratgeu.

De part de tot l’equip docent us agraïm molt que puguem fer possible el passeig literari de la Joncosa del Montmell!

Visca el passeig literari!

Si voleu veure algunes imatges del 10è passeig literari cliqueu la fotografia inferior.