L’11è Passeig Literari a la Joncosa del Montmell

Un any més hem tornat a celebrar el Passeig Literari de la Joncosa del Montmell, l’11è Passeig!

Alumnat, famílies i equip docent hem voltat pel poble de la Joncosa passant pels diferents espais de lectura i hem pogut gaudir un cop més de lectures, històries, endevinalles i contes explicats per les persones lectores que aquest any han col·laborat i fet possible aquest Passeig Literari. Agraïm doncs, a les mares i pares, personal de l’AFA i de l’Ajuntament, exalumnes de l’escola, àvies i avis, personal de l’Administració i a l’antic mestre i director de la nostra escola, en Toni, per haver-nos regalat aquests moments d’escolta i goig literari.

Hem pogut esmorzar amb el nostre típic i estimat esmorzar compartit. Dolços i salats oferits per les famílies, AFA i mestres de l’escola. Energia ingerida per poder seguir gaudint del segon tram del Passeig.

També vam gaudir de la mostra literària creada per tot l’alumnat de l’escola. Escrits i representacions originals treballats a l’aula en forma de diferents tipologies textuals. Aquest curs amb paraules rimades, rodolins, acròstics, cartes de la primavera, contes, notícies i descripcions d’un paisatge.

Fer un especial agraïment a les persones que han dedicat el seu temps i donat el seu suport a la logística d’aquesta diada. Persones que ens obren les portes de casa seva, personal de l’Ajuntament que ens ajuda a preparar els espais o facilita material, AFA que està sempre preparada a ajudar amb el que calgui, famílies que veniu a acompanyar, que porteu esmorzar i mestres que dediquen temps i hores a completar aquest dia.

De part de tot l’equip docent us agraïm molt que puguem fer possible el passeig literari de la Joncosa del Montmell!

Si voleu veure més imatges de l’11è passeig literari cliqueu aquí.

1. Toni Àlvarez

Benvolguda comunitat educativa del Montmell.
    Moltes gràcies per convidar-me al 11è Passeig literari de la Joncosa del Montmell! És un goig comprovar com l’escola continua bategant com els darrers anys, com respira i es mou amb calma i serenor. El passeig literari és una prova fefaent d’això que dic, desenes d’infants i adults repartits pels bonics racons de la Joncosa, llegint i escoltant històries, contes i poemes. Les fotografies parlen per si mateixes. No és un decorat, és la vida escolar a la Joncosa.
    És una alegria immensa poder viure el Passeig com a lector, però encara més veure com de viu està el passeig i l’escola. Gràcies a totes les persones que ho feu possible: mestres, alumnes, ex-alumnes, famílies, ajuntament, llar d’infants, veïnes i veïns,
    Una abraçada enorme a totes i tots, des del mar a la muntanya!
    Toni