7è Passeig literari [VIRTUAL] de la Joncosa del Montmell

Benvolgudes i benvolguts!

Ja hem obert el 7è Passeig literari [VIRTUAL] de la Joncosa del Montmell!

Des d’ara, i per sempre més, podeu entrar al panell on trobareu els més de seixanta contes, històries, poemes i directes que ens hem regalat en aquesta diada de Sant Jordi. Més de quatre hores d’imaginació, creativitat, cultura, il·lusió i emoció enllaunades.

En aquests moments tan difícils, el Passeig literari [VIRTUAL] ens permetrà retrobar-nos, tot i que d’una forma diferent. És un goig poder compartir tanta creativitat, imaginació, l’art que respira la comunitat educativa del Montmell i de totes les persones col·laboradores que ho han fet possible, moltes gràcies a totes!

Per entrar al 7è Passeig literari de la Joncosa del Montmell només heu de clicar aquí

Hem diferenciat les propostes en tres blocs, de colors diferents, els directes, els poemes i les històries i contes. Per entrar a qualsevol de les propostes només heu de clicar l’icona play,  com podeu veure encerclat en vermell en la següent imatge. Us aconsellem ampliar-la o obrir-la a una altra finestra per poder visionar millor la proposta triada.

Demà, 23 d’abril, des de les 10h i fins a les 12h30 farem cinc directes a Youtube, els teniu anunciats a la part superior del portal del Passeig. Per accedir-hi només cal clicar, a l’hora corresponent, a sobre del directe. També els podreu veure, en diferit, quan s’acabin, clicant a sobre. Insistim que podeu veure el 7è Passeig literari al llarg dels anys, quedarà gravat al núvol.

És possible que en alguns dels directes surti algun problema d’accés, això és degut que hi ha vegades que Youtube no deixa accedir al seu contingut des d’altres webs. No patiu, veureu que ho podeu seguir si aneu al Youtube directament des del mateix enllaç.

Quan entreu veureu que és senzill navegar i entrar a totes les propostes.

L’excepcionalitat que vivim ens ha canviat el caminar pels carrers del poble, de trobar els racons plens de canalla i persones explicant o recitant, a navegar pels links buscant cares i veus conegudes. Passem de fer el nostre esmorzar compartit al pati de l’escola a fer-lo a casa. De tocar-nos i saludar-nos personalment a mirar la pantalla amb el desig de retornar a la rutina escolar, beneïda rutina.

Feu el Passeig amb calma, no tingueu pressa, respireu, gaudiu, viviu-lo amb la tranquil·litat necessària per pair-lo.

Us donem la benvinguda al 7è Passeig literari [VIRTUAL] de la Joncosa del Montmell, el passeig de l’esperança.

Que passeu una bonica diada de Sant Jordi!

Una abraçada immensa!