Participem al XIIè Cantem “La ciutat i la lluna”

El passat divendres l’alumnat de quart d’Educació Primària vam participar al XIIè Cantem, al costat de disset escoles més, i amb el suport de la Jove Orquestra de l’escola Municipal de Mollerussa.

La cantata que vam interpretar va ser “La ciutat i la lluna” de Poire Vallvé. A través d’un fil argumental que tracta les contradiccions que s’arrosseguen en molts racons de les nostres ciutat -convivència entre la diversitat i la soledat- més de 350 participants vam cantar i representar les cançons apreses.

Va ser una jornada molt emotiva, pedagògica i motivadora per als nostres alumnes.

Cliqueu a la imatge per accedir a la galeria d’imatges.