HI HA UNA CARTA PER A TU!!

Durant aquest segon trimestre hem estat treballant LA CARTA com a tipologia textual en el taller de lectoescriptura dins l’àrea de llengua catalana. Com a activitat per la seva elaboració, hem fet una carta per un company nostre de l’altra classe de 3r. És una manera més lúdica d’aprendre  i amb un objectiu concret. Vam fer-ho a sorts i cada alumne de la classe de 3rA li havia de fer una carta a un company de l’altra classe.

El passat divendres va ser la tarda quan vam intercanviar-nos les cartes i va ser divertit i emocionant rebre la carta d’un company.

Podeu veure’n unes imatges

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>