El passat divendres 30 de gener, coincidint amb el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), a l’escola vam celebrar una jornada molt especial dedicada als valors del respecte, el diàleg i la convivència.
Tot l’alumnat, des d’I3 fins a 6è de primària, ens vam reunir al gimnàs per compartir un acte conjunt ple de significat. Un dels moments més emotius va ser l’exposició de les papallones de colors que cada infant havia retallat amb cura. A les seves ales hi van escriure bonics missatges de pau i bons propòsits, paraules senzilles però profundes que ens recorden que la pau comença en els petits gestos del dia a dia. Posteriorment, les papallones es van penjar al hall de l’escola, omplint-lo de color i esperança.
Per cloure l’acte, totes les nenes i nens van cantar i interpretar la cançó «La festa de la pau» de Dàmaris Gelabert, unint veus i cors en un mateix missatge: construir un món millor és una tasca compartida.
A l’Escola Pompeu Fabra continuem creient que educar en la pau és sembrar futur.

