ANEM AL MONTGRÍ

Hola famílies,

Aquest dimecres 11 d’octubre, les mandarines, albercocs i pinyes hem anat a fer una excursió al Montgrí. Primer hem pujat fins a la Creu i allà hem esmorzat per agafar forces i així poder arribar fins el Castell. Avui hi havia molts grups d’escoles i instituts diversos. Hem vist antics companys del Pi Verd que han anat al Montgrí amb l’Institut. Hem jugat per dins el castell com si fóssim realment cavallers i dames de l’Edat Mitjana. També hem pogut pujar a la torre i caminar per tota la seva muralla. Quines vistes que hi ha allà dalt!!!!!! Impressionant!!!

Abans de dinar hem baixat. El bus ens esperava al peu del Montgrí per portar-nos fins la Gola del Ter. Hem dinat en una explanada propera a la platja de Pals i després hem caminat fins arribar a la Gola, podent observar les dunes i vegetació que hi creix.

En veure el riu Ter com desembocava al mar, el primer que ens ha passat pel cap ha estat remullar-nos!! Feia tanta calor!!! Les senyus ens han deixat mullar-nos els peus, encara que alguns ens hem mullat fins el genoll i una mica més amunt… Hem jugat per la sorra, hem trobat petxines, …

D’aquí ja hem tornat cap a l’escola. Avui hem fet una bona caminada!!!! Tot i que hem arribat supercansats, ha valgut la pena i ens ha fet un dia fantàstic!!!!!!!!!

Fins la propera!!!

Cliqueu a sobre per veure més fotos