Sortida dòlmen can Mina i Poblat Ibèric 5è Nous, Figues i Kiwis

El dia de dijous gras, els alumnes de 5è hem fet una sortida de tot el dia. Hem anat fins el Dolmen de Can Mina dels Torrents. Ens hem informat de quina època és i que s’hi va trobar: trossos de ceràmica i d’àmfora. Hem esmorzat i així hem agafat força perquè la següent parada era al Far de Sant Sebastià.

A la zona del Far, hem fet una activitat al poblat ibèric. Així ens hem pogut imaginar com vivien en aquella època. També hem tingut l’oportunitat de pujar a la Torre de Guaita!! Quines vistes des d’allà dalt!!

Després de dinar, hem començat la tornada cap a l’escola però pel camí ens hem aturat a la Font d’en Mascort. Hem estat una estona jugant i, llavors sí, cap a l’escola. Hem caminat molt i hem arribat cansats, però ha valgut la pena!!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.