Sortida a Llofriu i al Museu del Suro

El dia 25 de setembre els/les alumnes de les Peres i les Ametlles vam fer una sortida a peu fins a Llofriu.

Vam esmorzar a la font de la Teula i vam veure la flora i la fauna que hi ha a les Gavarres.

Un cop a Llofriu vam fer un taller sobre la sureda, una activitat realitzada pel Museu del Suro de Palafrugell.

A la tarda vam visitar Llofriu i vam fer una gimcana.

Va ser molt divertit i ens vam cansar molt i molt!!!

Per acabar l’activitat, el dia 27 de setembre vam anar al Museu del Suro, allà ens van explicar tot el procés de transformació del suro, des de la pela de l’alzina fins els taps de suro. I vam fer un taller on els/les alumnes de 6è es convertien en treballadors de la fàbrica surera de Palafrugell.