PALAROBÒTICA 2018

El proper divendres 23 de febrer, els alumnes de 1r, les Olives i les Castanyes, participaran al “Palarobòtica 2018”, el primer festival de robòtica educativa de Palafrugell.

Aquesta trobada neix del projecte “Programació i robòtica a Palafrugell” que duem a terme totes les escoles del poble per a poder mostrar a la població el que s’està treballant, a més de compartir l’activitat entre els infants dels diferents centres.

El festival es farà al pavelló poliesportiu de 9:30h a 12:30h i allà es duran a terme tallers de Bee-boots i altres activitats per a l’alumnat de P5 i 1r de totes les escoles. A més, aquell mateix matí, els alumnes d’Educació Secundària dels instituts de Palafrugell també faran mostres de robòtica educativa.

Aquells familiars que vulgueu podreu visualitzar tota la jornada des de les grades del mateix pavelló.