Menú per emportar

El Consell Comarcal i Càtering Vilanova han previst facilitar els menús del servei de menjador als següents alumnes:

El menú per emportar està previst per a l’alumnat usuari del servei de menjador escolar que té un ajut individual de menjador (del 70 o del 100 %) i no pot utilitzar temporalment aquest servei amb motiu de les mesures preventives que es prenguin per la COVID-19 (quarantena, aïllament o confinament del centre).

Per sol·licitar el servei, cal que ompliu els formularis que trobareu a la pàgina del Consell Comarcal del Baix Empordà. Igualment, trobareu més informació al respecte a la mateixa pàgina web del Consell Comarcal, clicant aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *