Mascotes Escola Verda

L’escola Pi Verd som una escola verda i, com a tal, duem a terme una sèrie de tasques i hàbits relacionades amb el medi ambient, la seva preservació i el seu coneixement. Per tal de posar més èmfasi en això, a l’escola vam engegar un concurs per trobar una mascota que representi la nostra Escola Verda. Després de moltes mascotes divertides i elegants, a la votació va sortir guanyadora el gosset que va fer la Judit, seguit per el conill i el gatet de la Alba i la Fabiola, respectivament. Totes tres van rebre un petit obsequi. Moltes gràcies per participar. Aviat digitalitzarem el gosset que ens representarà com a Escola Verda.