Festival de final de curs

Aquest diumenge 19 de juny vam poder reprendre el festival de final de curs de l’escola, que s’havia hagut de suspendre a causa de la pandèmia. Va ser una jornada completa, amb activitats al matí, organitzades per l’AMPA, el festival a la tarda i un sopar al vespre.

La majoria de les famílies va assistir i vam gaudir dels balls i actes que tothom havia preparat. Va ser una festa molt maca i divertida. Des de l’escola, us volem agrair a tothom la vostra presència. Ens fa molta il·lusió poder estar reunits una vegada més. Moltes gràcies a tothom!

Volem agrair també a en Paco Dalmau les fotografies que va fer durant l’esdeveniment. Moltes gràcies!