Caixes niu per a ocells a l’escola

A l’escola han vingut a posar caixes niu per a ocells. És un projecte que ha impulsat l’Ajuntament i que s’esta duent a terme a través de diverses entitats. Ens han vingut a explicar la importància de la biodiversitat a la natura i als centres urbans. De fet, els ocells que probablement vindran a nidificar seran mallerengues, que mengen insectes i altres animalets que podrien ser perjudicials pels arbres. Això fa que els ocells siguin reguladors naturals de la natura i, per tant, del nostre benestar.

Volem agrair les explicacions que ens han donat del tema. Les hem trobat molt interessants i estarem pendents de veure si els ocellets venen a niar a la nostra escola. Moltes gràcies!

Enllaç directe a l’àlbum aquí