Bicicletada a Cap Roig 5è

El passat dimecres 12 de maig, els alumnes de 5è vam fer una bicicletada fins als Jardins de Cap Roig, a Calella, passant per un camí que s’agafa a l’Ermedàs. Allà hi ha una zona pícnic on vam esmorzar i, més tard, dinar.

Vam fer una volta pels caminets dels Jardins. Sembla un laberint!! Tot estava molt florit i molt bonic. Potser, el que més ens va impressionar van ser els cactus. N’hi havia de molt alts!!

Després de dinar i de jugar una estona, vam marxar, però no directament cap a l’escola. Ens vam aturar a un parc molt gran que hi ha a Calella. Vam poder jugar als gronxadors i estructures que hi ha fins cap a les 16h, que ja vam haver d’enfilar el camí fins l’aparcament Firal de Palafrugell, on ens venien a buscar els pares. Va ser genial!!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.