Activitats Aula Virtual

Després de fer diverses proves entre la comunitat educativa i altres centres, inaugurem un nou lloc web des d’on us posarem a disposició diferents activitats per seguir el curs escolar des de casa. En aquest nou lloc de l’escola hi trobareu les diferents propostes per curs i, a dintre de cada secció, hi trobareu les tasques a realitzar organitzades per curs.

A continuació us explicarem més detalls del nou lloc web.

A dintre de cada secció del curs us hi trobareu les diferents matèries, algunes propostes addicionals més (calaix de sastre), així com els correus de les classes corresponents on enviar les respostes o tasques que siguin proposades.

A dintre de cada àrea hi trobareu les propostes de l’àrea organitzades per setmanes. Quan cliqueu al damunt de la setmana corresponent se us obrira un document de Google Drive o PDF amb les instruccions. Les tasques es penjaran durant el divendres i correspondran a la setmana següent.

Sabem que cada família teniu situacions individuals. Recomanem molt fer les tasques per no estar tant temps sense fer res acadèmic, però que cada família busqui el moment adequat per fer-ho. No patiu pels terminis si una setmana concreta aneu més tard. Només desitgem que tot això acabi aviat, us trobem a faltar! TOT ANIRÀ BÉ!