Biblioteca

Aquest any la nostra biblioteca també ha estat en ple funcionament, han passat tots els alumnes i hem fet un munt d’activitats. Com a novetat hem creat racons temàtics que hem ben aprofitat. I també ens ha funcionat molt bé el bibliopati, on els alumnes de 3r a 6è han pogut venir a agafar llibres i DVDs de préstec.
Us deixo un recull de fotografies amb diferents activitats que hem fet al llarg del curs: jugar amb titelles, pintar cortines de la tardor, representar la llegenda de Sant Jordi amb titelles, llegir contes del racó de la tardor, fer un trencaclosques de la llegenda de Sant Jordi, anar a llegir al costat de la torre de Vilaseca. I per últim la entrega de premis (diplomes i punts de llibre) del bibliopati.

Enllaç directe a l’àlbum aquí.