Arribada d’en Carnestoltes

Aquest divendres 14 va arribar en Carnestoltes a l’escola per començar una setmana de Carnaval en la qual anirem disfressats i ens ho passarem molt bé. Les classes de Cicle Superior s’han encarregat de passejar el Rei Carnestoltes per l’escola i llegir el seu manifest. Recordeu, cada setmana haureu de venir disfressats d’alguna cosa que està relacionada amb el nostre planeta. Per dilluns, vindreu vestits de gent que protegeix els animals, com ara veterinaris, agents forestals i altres persones que tenen cura dels boscos.

Feliç Carnestoltes a tothom!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.