Preinscripcions curs 2020-21

Des de l’Escola Pi Verd us volem facilitar tota la informació possible per tal de realitzar la preinscripció al proper curs escolar 2021-22. En cas de necessitar ajuda per realitzar el procés,  podeu trucar a l’escola al telèfon 634.76.49.83 i, amb cita prèvia, us podrem ajudar en tot el procés de preinscripció.

El període de preinscripció comença el 15 de març i s’acaba el dia 24 de març. La preinscipció està disponible clicant aquí, a la pàgina del Departament . Des d’aquí podeu accedir al nivell corresponent per realitzar-la. Podeu accedir a Educació Infantil des d’aquí o bé a Educació Primària

Per saber els centres educatius i les places assignades, accediu al mapa escolar de Catalunya des d’aquest enllaç.

Podeu mirar el vídeo oficial del Departament que us explica de manera guiada els passos a seguir dins de l’aplicatiu de preinscripció.