Recollida d’escombraries pel Pelut

El dia 27 de maig de 2022 els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Inicial van anar a recollir deixalles per la zona del Pelut d’Orís. Van anar caminant amb parelles, 1r amb 3r i 2n amb 4t.

Van recollir deixalles per deixar-ho tot net: llaunes, vidres, guants, menjar i altres coses de rebuig. La idea ens la van donar els de la Vall Verda, que és una associació que té l’objectiu de mantenir l’entorn net. Van trobar 5 bosses d’escombraries plenes!

Després de recollir les deixalles, van esmorzar i van jugar una estoneta. I a l’hora de dinar, van anar cap a l’escola Vall del Ges.😊😋

Esperem poder passejar pel nostre entorn i que estigui amb les màximes condicions d’higiene possibles!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *