MANDALES

El divendres 27 de maig, al matí, els alumnes d’EI i CS hem anat pel camí de vora Ter per agafar pedres, fulles, pals, flors, pinyes, aglans i més coses. Hem parat a esmorzar darrera el pavelló Municipal i hem estat jugant una estona al parc amb els petits. Després hem arribat a l’escola i hem fet unes mandales gegants al pati de l’escola. Els dos cicles ens ho hem passat molt bé. Els alumnes de P3 juntament amb els de 6è hem fet una mandala amb la lletra G. Al mateix temps, 5è ha ajudat als alumnes de P4 i P5 a fer les seves mandales amb la V i la D de VDG, és a dir, les lletres de la nostra escola.